Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik mijn bureaustoel goedkoop laten repareren?

ik word de laatste tijd helemaal gek van mijn bureaustoel.. aan gezien het een dure stoel is en ik geen grote budget heb om een nieuwe te kopen vroeg ik mij af of ik op een goedkope manier mijn bureaustoel kan laten repareren?

Toegevoegd na 8 minuten:
mijn stoel is een stoel die achterover kan kapseizen.
aan de zijkant onder de zitting zit een hendel die ik uit trek zodat de stoel naar achteren kan...
nou blijkt dus wat ik heb gezien is dat aan de onderkant het ijzeren gedeelte gescheurt waardoor de pin elke keer wegschiet en mijn stoel vanzelf achterover kiept telkens... ik krijg nog eens een keer een hartaanval van deze stoel omdat ik elke het gevoel heb alsof iemand op mijn stoel leunt.

Toegevoegd na 23 minuten:
Plaatje toegevoegd zodat je weet over wat voor een stoel ik het heb... hij lijkt er zelfs op :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat ligt aan het probleem
Amadea
11 jaar geleden
Vertel, wat is er mis mee?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Zo te zien heb jij iemand nodig die kan lassen. Misschien iemand in je vrienden- of kennissenkring? Als de reparatie met een beetje lassen gedaan is, hoeft het zeker niet duur te zijn. Informeer even naar handige jongens in je omgeving.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Om zeker te zijn van een goede reparatie raad ik je aan om contact op te nemen met een meubelstoffeerderij, goedkoper dan een nieuwe stoel en garantie op het werk dat geleverd is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding