Restanten siliconen kun je het beste zoveel mogelijk wegsnijden met een stanley- of breekmes en het restant kun je prima verwijderen met Siliconenverwijderaar. Dit is bij iedere bouwmarkt te koop. Je smeert het in, laat het een paar minuten intrekken en weg is je siliconentroep.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goed geantwoord+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie mooi geen plus
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van mij alvast 1. Meer kan ik er niet aan toevoegen.
Om oude voegen te verwijderen en ze netjes te vervangen, gebruikt u een siliconenverwijderaar. Deze gel werd speciaal ontwikkeld om oude voegen en verharde siliconenresten te verwijderen. Eerst moet het grootste deel wel met de hand worden verwijderd, bijvoorbeeld met een cutter.
Vervolgens brengt u de gel aan die u enkele uren laat inwerken. Verwijder daarna de resten met een vod.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Innotec Seal and Bondremover
http://www.bestel-verf.nl/product/428/innotec_seal_and_bondremover.html

is een technisch modern product voor het weekmaken en verwijderen van vele soorten lijmen en kitten. Ideaal te gebruiken om ondergronden mee te ontvetten alvorens over te gaan tot vervolgwerkzaamheden. Het tast de meeste lak- en kunststof soorten niet aan en vervliegt zonder resten na te laten.