Als je een hoofdbord hebt:
Zoek naar schroeven en schroef die los.

Voor de rest:
Matras er af halen.
Ding omdraaien.
Pootjes er af schroeven.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het hangt er natuurlijk van af wat je hebt.
Ik heb zelf geen ombouw om mijn boxspringcombinaties, maar misschien bedoel je dat wel.

De boxspring is namelijk alleen de bedbodem.
Een boxspring-combinatie bestaat uit een boxspring-onderstel op pootjes, een matras, en eventueel een topmatras. Het onderstel, de boxspring, bestaat uit een beklede bak van hout of metaal, met daarin een metalen frame met poten en bonellveren. Daarop komt een matras en eventueel een topmatras.

Dus wat wil je demonteren?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nice, super bedankt! Ja inderdaad, het is amper monteren maar meer er af halen. Ik heb een redelijke grote boxspring dus wordt nog even passen en meten. Hij is er ook in gegaan dus dan moet hij er ook uit gaan lijkt mij. Super bedankt=D
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb gewoon een een boxspringcombinatie. Ik heb geen ombouw dus dat moet heel makkelijk zijn.