hoe heet die extra laag die je op je 2 matrassen kunt leggen zodat het voelt als een matras?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
1.2K

Antwoorden (5)

Dat is een Topdek.

Toegevoegd na 57 seconden:
of een topdekmatras ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een topper
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
volgens mij heet dat een split topper.
11 jaar geleden
Wij hebben er zelf ook 1,wij nemen het altijd mee als wij op vakantie gaan,dan ben je altijd verzekerd van goed slapen.Het matras je is van traag schuim.kijk op internet bij matras zaken en je zal het zeker vinden.Wij vinden het in iedergeval uniek.
burgos
11 jaar geleden
Dat heet een topper.
Weet een bedrijf dat ze via internet kan verkopen.
Richt zich op projecten, proberen via www.fiore.nu