wat zijn voorbeelden van "multifunctionele meubelen" in verband met het creëren van opbergruimte?

Toegevoegd na 24 minuten:
ik las net een tip bij de site van Batibouw dat vele mensen een tekort aan bergruimte hebben. heel herkenbaar. Zij verwijzen naar multifunctionele meubelen om dit op te lossen. wat kan dit zoal zijn?

11 jaar geleden
in: Interieur
1.6K

Het beste antwoord

Wat je vaak in oude Amerikaanse films ziet. Een dossierkast in de muur wat tevens een bed is.

Toegevoegd na 59 seconden:
Of kijk eens naar dit filmpje ;-)

Briljant!
11 jaar geleden
liveisgreat
11 jaar geleden
inderdaad,super!!!!!

Andere antwoorden (4)

Een slaapbankje is multifunctioneel. Onder het bankje zit een houtenbak waar in je bijvoorbeeld je dekbed, kussens en hoeslakens in kan opbergen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn bijvoorbeeld bedden met opbergruimtes eronder, slaapbanken die je in kan klappen. (zie link)

Ook zijn er banken met opbergruimtes.
11 jaar geleden
Slaapbank.
Poef met opbergruimte
Tafel met opberg ruimte
Zit/slaapbank
Stoelen die tevens als schilderij dienen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een stoel aan de muur, lol ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jaah. Kun je inklappen en aan de onderkant is een afbeelding / schilderij.
liveisgreat
11 jaar geleden
lijkt me super!
Kamerscherm wordt bank
fauteuil en boekenkast ineen
boekenkast wordt bureautje
bank in boekenkast
tafeltje wordt bed