Voor onze boxspring (1.80x2.00) (1x90cm matras) zoeken wij goede matrassen. Nu gebruiken we 2 pocketveer matrassen.

De matrassen vertonen een kuil als je erop ligt.
Deze zijn dus versleten na 2 jaar.
En na een nachtrust worden we wakker met pijn in de rug.

Wie weet of er voor rond de 100 euro een goed stevig matras te koop is? En waar en hoe heet deze? Liefst in Amsterdam

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je de matrassen ooit omgedraaid ? Ondersteboven en dan ook eens hoofdeind /voeteneind? Verwisseld?
Als je nieuwe matrassen koopt, denk er dan aan dat af en toe te doen, bijv. voorjaar, zomer , najaar, winter.
burgos
11 jaar geleden
Ja bovenstaande is heel belangrijk.Wij draaien om de 3 maanden.

Het beste antwoord

Bij Ikea kun je voor die prijs wel een matras krijgen: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categories/departments/bedroom/10609/#
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat is ook snel na 2 jaar al kuilen.dan moet toch niet mogen?
Voor nieuwe matrassen moet je eens kijken bij matras direct,kijk even op internet voor een winkel in de buurt.Grote keus en niet duur.
Suc6

Toegevoegd na 1 minuut:
Of beter bed,tweede gratis.
burgos
11 jaar geleden
Voor € 100,00 kun je geen goede pocketvering matras kopen, dan verkopen ze een slechte kwaliteit of een bonell vering, maar dat is geen pocket matras.
Een goedkope aanbieding staat op marktplaats € 169,00 per stuk voor maat 90*200 een echte pocketvering vergelijkbaar met een M line of eastborne. Is goede kwaliteit want die leveren ook aan 3 of meer sterren hotels