Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Vind je ook dat LED lampen "koud" licht geven i.p.v. "warm" licht zoals gloeilampen.

Ik koop geen LED lamp omdat het licht veel te fel wit is voor in een woonkamer.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Interieur
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Onlangs een witte ledlamp, dwergfitting van 2W (Philips) gekocht aangeprezen als warm wit; ik word er niet warm of koud van.
Vind halogeen toch mooier.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Over het algemeen ben ik het helemaal met je eens...
Er zijn al wel LED lampen die warm licht geven, maar die zijn nog onbetaalbaar...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vind ik ook, dus zoek ik naar mogelijkheden in berging, keuken, badkamer, schuur. Ik vind het voor een woonkamer of slaapkamer minder gezellie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
daar kun je kaarsjes voor gebruiken.. om het extra gezellie te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja vind je dat ook zo leuk? Wordt er erg gezellie van, dan een wijntje en kaasje....oei oei....ben zo terug hahah
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat? ga je de kaarsjes vast klaarzetten;-)
Ja, dat vind ik ook.
Ik koop ze ook niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zit momenteel achter of voor de computer met de ledverlichting aan! Is mooi warm gelig,zeg maar gloeilamp licht. De lamp kost idd een smak geld,maar dat schijn je er snel weer uit te halen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Spaarlampen ( vooral van het merk Megaman) geven tegenwoordig vrij "warm " licht. Af en toe gebruik ik nog een gloeilamp voor nog warmer licht.
De LED lamp van de postcodeloterij heb ik in het washok geplaatst, waar hij prima voldoet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding