Vind je ook dat LED lampen "koud" licht geven i.p.v. "warm" licht zoals gloeilampen.

Ik koop geen LED lamp omdat het licht veel te fel wit is voor in een woonkamer.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Onlangs een witte ledlamp, dwergfitting van 2W (Philips) gekocht aangeprezen als warm wit; ik word er niet warm of koud van. Vind halogeen toch mooier.

Over het algemeen ben ik het helemaal met je eens... Er zijn al wel LED lampen die warm licht geven, maar die zijn nog onbetaalbaar...

Vind ik ook, dus zoek ik naar mogelijkheden in berging, keuken, badkamer, schuur. Ik vind het voor een woonkamer of slaapkamer minder gezellie.

Ja, dat vind ik ook. Ik koop ze ook niet

Ik zit momenteel achter of voor de computer met de ledverlichting aan! Is mooi warm gelig,zeg maar gloeilamp licht. De lamp kost idd een smak geld,maar dat schijn je er snel weer uit te halen!

Spaarlampen ( vooral van het merk Megaman) geven tegenwoordig vrij "warm " licht. Af en toe gebruik ik nog een gloeilamp voor nog warmer licht. De LED lamp van de postcodeloterij heb ik in het washok geplaatst, waar hij prima voldoet.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100