Hoe voorkom je dat foto`s verkleuren die aan de wand hangen?

Is daar een speciale folie voor te krijgen die je over de foto heen kunt doen? Of iets anders. Ik hang ze al niet in het volle zonlicht.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
4.1K

Het beste antwoord

Het beste is om je foto's te laten afdrukken op UV bestendige wijze. Dan hoef je niet met folie aan de slag. Mocht je toch folie willen gebruiken, dan is dat te verkrijgen in de betere foto vakhandel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij een fotozaak, en misschien ook wel bij een winkel al hema, kun je speciale folie halen die je erover kunt doen. Ik heb dit een aantal jaar geleden ook gekocht en ben er erg tevreden over.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit heeft ook met het ontwikkelproces te maken
bij de afwerkcentrale ,
er is weleen spray te krijgen ,die kan je gewoon op de foto spuiten ,maar of dit ook verkleuren kan tegenhouden weet ik niet maar een fotozaak weet dit vast wel