Hoe verander ik de lade van een metalen kantoorkast naar een andere hoogte? Ik krijg de lade er wel uit maar niet op de juiste hoogte erin. Wie o wie?

Het gaat hier om zo'n grijs-metalen kantoorkast met schuifdeuren (merk Utopia). De lade kan er wel uit maar in de bovenste gaatjes schuiven lukt niet omdat de lade hiervoor heel schuin gehouden moet worden. Dat kan niet vanwege de bovenkant van de kast.
Wie weet hoe de schuifmechanismen van de lade af te halen zodat deze er straks ook weer makkelijk op te zetten is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (1)

De laden ge-lijders zitten toch ook
zitten toch ook aan de zijkant?
Is daar niet iets te verzetten?
burgos