Weet iemand mischien waar je dit behang kunt kopen?

Ik ben op zoek naar rood met roze behang, nou heb ik wel leuke gevonden maar heb ik geen idee waar ik die zou kunnen kopen! Herkent iemand mischien een van de behangen? En weet je dan mischien waar ik die dan kan kopen? Of weet iemand mischien behang dat er op lijkt? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
1.1K

Het beste antwoord

Ik had toevallig een paar dagen geleden ook deze site aan een andere persoon gegeven en die heb ik er blij mee kunnen maken dus hoop dat jij er ook vrolijk van word ik stuur de link voor je mee Succes

Toegevoegd na 1 minuut:
De style van de behang die jij laat zien is Barok achtig en op de site die ik mee gestuurd heb zie je heel veel verschillende soorten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het behang van de onderste foto vind je op deze site:
http://www.eijffinger.com/nl/products/types/17/collection/30/1

Toegevoegd na 8 minuten:
En Kwantum heeft onderstaand dessin op zijn website staan. Zeker niet hetzelfde als jouw voorbeelden, maar het komt wel in de richting...
Plaatje bij antwoord
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De bovenste is niet precies hetzelfde maar wel heel mooi, erg bedankt. Maar de onderste vind ik niet zo leuk. Maar wel bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is het dezelfde foto van de bovenste.
De eerste foto komt van
http://www.kleinedromen.com/Webwinkel-Product-6507032/Behang-rood-met-roze-bloemen.html

De tweede foto van
http://www.123behang.nl/a-10860022/rood-behang/13-soi-289031-shellbehang
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de site's!
Pip behang hebben ze ook met leuke rode bloemen.