hoe maak ik een barok uitziende kader uit alternatief materiaal?

Ik vroeg al in een andere vraag hoe ik karton uit elkaar haal, maar dat blijkt dus heel moeilijk te gaan (tenzij ik de gulden tip krijg natuurlijk)
Maar misschien zijn er nog andere manieren om een barok uitziende kader te maken? Dus niet uit hout maar uit ander materiaal? graag met uitvoerige beschrijving, ik ben wel handig maar het moet echt heel mooi worden.

12 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (1)

Misschien kun je PUR-schuim gebruiken. Eerst opspuiten, dan laten drogen en daarna kun je er vormpjes uit snijden en verven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
liveisgreat
12 jaar geleden
hej, yes, dat probeer ik even, ik maak dan eerst een mal denk ik...
burgos
12 jaar geleden
moet je ook maar opkomen+++++