Hoe kan het dat van sommige kaarsen het lont het niet doet?

Heb twee grote rustieke kaarsen gekocht waarvan één het lont niet wil branden. Heb er al een klein stukje afgeknipt maar de vlam gaat nog steeds uit. Heb de bon niet meer dus kan ze niet terugbrengen. Weet iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Interieur
6.8K

Antwoorden (1)

Trek het lont eruit onder... En neem een dun tomaten-touwtje of ander touwtje en dompel dat even in met kaarsvet steek dan dat lontje er onder weer in en probeer het nogmaals...

Als je niet rijk bent, moet je wel slim zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank, +1 maarre, ben wel rijk hoor, maar ik wil het graag blijven.. ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh dan gooi weg die rommel en koop deugdelijke kaarsen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En wat zijn dan goede kaarsen volgens Xinix?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kaarsen die het wel doen...