Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb een radiator die nooit aanstaat, omdat het er niet mooi uitziet zou ik er graag een ombouw omheen, waar vind ik radiatorombouwen op maat?

De meeste ombouwen die ik op internet vind hebben van die aluminium (of ander materiaal) webbing, wat bij mij dus niet nodig omdat de radiator nooit aanstaat, waar vind ik ombouwen zonder webbing? Met voorkeur van wit multiplex.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
952

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Je kan bij de bouwmarkt allerlei verschillende radiator ombouwen vinden. Echter, omdat ze normaal gesproken warmte door moeten laten, zijn ze eigenlijk allemaal opengewerkt. Je kan een stuk MDF op maat laten zagen, schilderen er er op lijmen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onder "radiator ombouw" zul je niet vinden wat je zoekt. Elke ombouw is namelijk zo gemaakt dat hij de warmte van de radiator (grotendeels) doorlaat. Jij hebt een dichte ombouw nodig. Ik denk dat je die zelf zult moeten maken met wat plaatmateriaal. In bijna alle DHZ zaken willen ze dat plaatmateriaal wel voor je op maat zagen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Radiatoren worden in allerlei verschillende maten geleverd, er zullen dus weinig kant-en-klare oplossingen te vinden zijn voor jouw toepassing.
Als hij toch nooit aanstaat zou ik niet opzoek gaan naar een ombouw maar naar een handig iemand om de radiator weg te halen.
Bij een bouwmarkt zijn wel materialen te koop waarmee je de leidingen af kan dichten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens bij de Gamma bij de radiatorbekleding daar zul wellicht dat vinden wat je zoekt.
Succes ermee.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik doelde op een dichte lambrisering.
Maar dat had je volgens mij wel begrepen toch.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wow bedankt! Precies wat ik zocht
:-)
Een dichte ombouw zal je niet vinden.
Is het geen idee om de hele radiator weg te halen...je gebruikt hem toch niet. Scheelt misschien veel ruimte.
Soms zijn er ook nieuwe (kleinere) radiatoren in de aanbieding..
Maar als het huis niet van jezelf is, moet je dat natuurlijk overleggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding