Waar voor is deze 'stempel' Met (voor mij) ONLEESBAAR tekst (foto)

Wie herkent het?
Het zit als een merknaam op de onderkant van een lade.

De lade zit in een groot Engels bureau.

Het bureau is (waarschijnlijk) gemaakt in Thailand.

Het plaatje kan ook een stempel van het plaatmateriaal zijn..

Het lijken 2 olifantjes of beertjes die samen iets omhoog houden.

Dit speelt zich af in een gelijkzijdige driehoek...

Onder het plaatje staat een (voor mij) onleesbare tekst met een nummer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (3)

handmade ofzo, dan komt er vaak een onbekende stempel op
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarschijnlijk fabriekslogo + serienummer. Thailand heft nogal wat logo's met olifanten volgens mij
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lol Ja idd. Thailand is gek op die beesten.
Dit is de stempel van de plantage waar de boom gerooid is waar deze van kast gemaakt is, de nummers zijn het zogenaamde lotnummer zodat later terug te vinden is van welke plek de boom komt en welde datum hij gekapt is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De stempel zit op een lade bodem.
Gefineerd triplex. Betekent dit dat het plaat materiaal gemerkt is? ..of stempelen ze na afloop het bureau? (nadat het bureau elkaar zit.) zodat je weet waar het hout vandaan kwam enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De plaat is vermoedelijk de beschermplaat van het pak hout geweest echter totaal onbeschadigd vandaar te bruikbaar als lade bodem.