Hoeveel is dit meubel ongeveer waard? Zie foto.

Vurenhout. Dat wel.
Blad en kistje afgewerkt met politoer.

Ik vroeg me af wat de waarde was van de side table met kistje (niet wat onder de tafel ligt. Maar alleen het kistje wat op de tafel ligt en de tafel zelf.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
1.1K

Antwoorden (5)

Lastig,

200/300 €
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar baseer je dat op?
Nou dat kan wel is rond de 150/200 zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar baseer je dat op?
ik denk rond de 150 ongeveer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar baseer je dat op?
Dit heeft op dit moment de waarde wat de gek ervoor geeft.
Het is niet oud.
De tijd dat men goed geld gaf voor dingen die antiek en iets van waarde hadden is geweest.
Die markt is helemaal in elkaar gestort.
In jouw geval moet je blij zijn dat je voor alles bij elkaar een keer 25,00 euro kunt beuren.
Bron.20 jaar in de meubelhandel,en 2e hands goederen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mee eens.. Helaas. Misschien 50 euro. Maar op marktplaats word dit verzwolgen in de bodemloze put van troep en is er een kleinen kans dat je er geld voor krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je de beschrijving gelezen, dit is zeker meer dan 25€ waard.
Ivana
12 jaar geleden
Eef heeft gelijk. Met 25 euro houdt het echt op en voor het kistje misschien nog 5 euro. Gepolitoerd of niet maakt weinig uit.
Ja, als je het nieuw zou moeten kopen, maar dat is heel wat anders.
burgos
12 jaar geleden
Nog een reactie van een meubelman.
Eef heeft gelijk met 25 euro,en dan
moet je er nog een liefhebber voor
vinden.
Daze tafels zijn met 100.000 duizend
tegelijk gemaakt in Brazilie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze tafel is op het vmbo gemaakt. En er is er maar 1 van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou dat heeft deze tafel alleen waarde voor degene die het gemaakt heeft.
Voor hem is het een waardevol stuk.
Maar helaas voor een ander stelt het niks voor.
drollie, afgezien van dat je er vast werk aan hebt gehad is het geen bijzonder item. zowel het kistje niet als het tafeltje.

wil je enige kans maken op MP met de verkoop kan trefwoorden gebruiken als: landelijk, brocante, pimpen.

dit in je hoop dat je iemand treft die creatief met de tafel aan de slag gaat. (doorgeschuurd krijtverf, driftwood look bovenblad bv)
in dat geval zou ik gelijk akkoord gaan met een bod van 30-40 euro, en het kistje.... tja: denk dat je blij mag zijn als je er 7,50 voor kan vangen maar dan heb je wel enorm veel geluk.