Weet iemand hoe deze kamerplant heet?

ik heb hem ooit een ergens gekocht en daar gaven ze deze plant de naam "lila ladder".
ik kan dit nergens terug vinden in boeken of internet...
weet iemand hoe deze plant echt heet?
ik doe een foto erbij...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke, ik upload er dus een foto bij.. maar deze is hier niet te zien... :S
bamibal
12 jaar geleden
Dan is je foto waarschijnlijk te groot.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zorg dat het geen .BMP o.i.d. is, maar een .JPG Zorg ook dat hij niet te groot is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah okee.. heb hem iets kleiner gemaakt... vraag me niet hoe,.. maar het is gelukt..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een vetplant; een ander woord daarvoor is succulent. Misschien kan je daarop googelen?

Antwoorden (1)

Het lijkt mij in elk geval een Crassula. Maar welke soort dat is lastig te vinden, want er zijn er zoveel van....
Amadea
12 jaar geleden
liveisgreat
12 jaar geleden
idd, lijkt me ook crasulla! kan je helaas nog geen plusje geven.