Als je het aan google vraagt krijg je zo duizenden antwoorden die zeggen ja dat kan. En tientallen bedrijven die het voor je willen komen doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan best hoor, voorbeelden zat:

hier is er 1:

http://www.handyfloor.nl/laminaatvloerverwarming.html/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet ieder laminaat is ervoor geschikt, maar ook een heleboel wel. Dus goed laten voorlichten en naar een goede winkel gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jawel hoor, uiteraard afhankelijk van het soort hout:

Laminaatvloeren kunnen in combinatie met een vloerverwarming gebruikt worden, maar er moet wel rekening worden gehouden met de isolerende werking van hout. Daardoor wordt het effect van een vloerverwarming minder en zult U wellicht extra radiatoren moeten plaatsen. U kunt de vloerverwarming dan niet meer als hoofdverwarming gebruiken

Bij gebruik in combinatie met een vloerverwarming gelden speciale leginstructies. Vraag hiernaar bij de leverancier van het laminaat waar U het materiaal gekocht hebt.

Zorg er bij het leggen voor dat de verwarming uit staat. Ook het werken van hout moet in dit geval in overweging genomen worden. Houtachtige materialen, dus ook laminaat, zetten uit of krimpen naar gelang de temperatuur.

Vrijwel alle bekende merken hebben op hun website een artikel gewijd aan het leggen van laminaat in combinatie met vloerverwarming. Neemt u de tijd om deze te raadplegen in geval van twijfel. Ook vindt u hierbij meestal de Kw waarden.

.