Hoe repareer ik een scheurtje in een air-bed?

Een air-bed is een zelfopblaasbaar logeermatras

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

Bij iedere campingwinkel hebben ze pakketjes met plakspul die speciaal voor deze bedden bedoeld zijn. Normaal zit bij ieder nieuw aangekocht bed een setje, maar als je het tweedehands hebt gekocht kan dat ontbreken.
Ivana
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank !

Andere antwoorden (2)

Probeer eens met bandenplakspul. Dus precies zo als je een lekke band repareert.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben bang dat dat niet houdt op dat fluweelachtige flock spul dat aan de bovenkant zit ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke, maar dat heb je er niet bij gezet in de vraag. De plek met scheur kaal maken, dus met hobbymesje het fluweel wegkrabben.
met een fietsbandenplakset
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Houdt dat wel op dat fluweelachtige flock spul dat aan de bovenkant zit?