Waar kan ik het goedkoopst gloeilampen kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je meteen een voorraad aanleggen, want na 1 sept 2012 is verkoop van gloeilampen verboden.
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/energiebesparing/vraag-en-antwoord/komt-er-een-verbod-op-gloeilampen-in-europa.html

Antwoorden (7)

Bij de lampen winkel of op internet en soms ook gewoon bij de AH die laatste kost je wel stuk minder maar de gaat sneller kapot
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij een winkel als Action of Prijsmepper heb je ze haast voor niks, zoals alles daar! :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook bij Ikea zijn de lampen niet zo duur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
Ikea verkoopt al een hele tijd geen gloeilampen meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry hoor, maar voor mij is een lamp een lamp.
Bij Ikea zijn het inderdaad spaarlampen.
Ik heb pas bij Bas van der Heijden hele goedkope gloeilampen gekocht. Maar uiteindelijk was goedkoop duurkoop, want ze waren met een paar weken kapot.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
binnenkort zijn de gloeilampen helemaal vervangen door energie zuinige lampen. Led is misschien duur maar heeft een hele lange levensduur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is wel zo, maar het is geen antwoord op de vraag.
Action of bij euro winkels
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik koop ze bij Blokker.