Kan het weer in plastic tuinstoelen komen?

Ik heb hierover een meningsverschil met mijn vriendin. Zij denkt dat 'het weer' (zwarte vlekken door langdurig vochtigheid) alleen in stoffen kan komen en niet in plastic.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
3.4K

Antwoorden (3)

' Het weer' is een soort schimmel.
Maar een schimmel kan niet in een plastic tuinstoel groeien.
Wel kan het plastic door weersinvloeden en vooral door zonlicht flink aangetast worden, waardoor het er ' vies ' gaat uitzien, alsof het plastic smerig is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wellicht geen schimmel, maar het lijkt er toch wel op. Zie foto:
www.goeievraag.nl/vraag/tuinstoelen-buiten-slaat-foto-shoe.18465 Deze aanslag zit in het plastic, niet er op. Lijkt op `het weer`.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja lijkt er zeker op, maar het is het verweren van het plastic, voornamelijk door het U.V. licht
Ivana
12 jaar geleden
Exact en dat krijg je er met de beste wil van de wereld niet meer uit! plusje.
ja dat kan wel, maak de tuinstoelen schoon door een dopje puur bleekmiddel in een sopje te doen en maak ze dan schoon met een harde borstel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
google even op schimmel op kunststof
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lees de link van omroep max 2011
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mag je wel je zwembroek bij aantrekken, anders zit je onder de witte spikkels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vandaag dan liever een regenpak
Zie de goede tips op
www.goeievraag.nl/vraag/tuinstoelen-buiten-slaat-foto-shoe.18465