Op welk fotopapier komt een foto met veel zwart het beste uit?

Ik heb een foto die grotendeels zwart is. Echt zwart, dus geen donkergrijs, en geen details in het zwart.

In het zwart bevinden zich rode en witte lichtjes. Die vormen het (enige) onderwerp van de foto.

Ik wil de foto bij een professionele afdrukcentrale laten afdrukken op ongeveer A3-formaat. Daarna een mooie lijst eromheen, zodat ik hem kado kan doen.

Op welk soort fotopapier moet ik de foto laten afdrukken om het zwart zo zwart mogelijk te laten zijn, maar wel zodanig dat de lichtjes zo "twinkelend" mogelijk overkomen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Zilverkleur. Wit is zo wit, rood zo gekuntstekd. Zwart te donker en ern nieuwe kleur slaat nergens op. Of het moet naar iets van het onderwerp verwijzen. (bv een bep kleur vd vlag vh land...)

Afbeeldingen met diepe of donkere kleuren, of met een zwarte achtergrond, werken het beste op fotopapier. Bij belichting op fotopapier zonder rasters krijg je optimale kleuren en haarscherpe details.

Waarschijnlijk weet die professionele afdrukcentrale het het beste, het is tenslotte zijn/haar vak

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100