Kun je een vloer over plavuizen leggen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Interieur
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat voor een vloer, welk materiaal?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag ik me ook af.

Antwoorden (5)

Ja dat kan maar houd er dan rekening mee dat dan de deur en deurposten ook mee omhoog moeten dus ingekort moeten worden..hetzelfde geldt voor de keuken mocht daar dezelfde vloer komen te liggen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onder de keuken moet je nooit! een houten vloer leggen. Door het gewicht van de keuken kan de vloer niet meer werken. Zelfs geen laminaat onder de keuken leggen, veel mensen vergeten dit en plaatsten later de nieuwe keuken op de vloer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weer wat geleerd!
Ja, maar buiten de praktische nadelen moet je ook rekening houden met de temperatuur van de "onder" vloer. Deze zal de werking van hout beïnvloeden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Plus is de plavuizen-vloer vlak? Dat is ook belangrijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan,mits voorzien van een goede ondervloer en onder voorwaarde dat je nieuwe vloer dan niet te hoog wordt,zodat je deuren niet meer sluiten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als de plavuizen op de vloer liggen kan dat als ze op een stapel op een pallet liggen kan dat niet.