Koelkast gaat niet helemaal dicht?

Er komt steeds water in mijn koelkast, dit komt omdat het rubber boven niet goed sluit.
Boven in de koelkast onstaan er dan waterdruppels, die dan naar beneden vallen en op het eten en drinken komen
Het eten en drinken bederft niet, maar het is niet prettig om het dan te pakken met al dat water.
Is dit te maken zonder een nieuwe koelkast te kopen?
en hoeveel kost nieuwe rubber aanleggen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (2)

`Zo`n rubberonderdeel kun je bestellen/kopen bij de handyman of europart.

Toegevoegd na 4 minuten:
Je kan hem ook bestellen bij www.onderdelenthuisbezorgd.nl

Toegevoegd na 4 minuten:
Prijs afhankelijk van model en grote.
12 jaar geleden
Zo'n 2 jaar geleden de rubber van mijn koelkast vervangen. Als je een klein beetje handig bent, is het goed zelf te doen. De rubber van mijn koelkast kostte toen iets van €35,- (bij Expert).