na 4maande al beschadiging aan lederen bank nu zegt de fabriek dat hij vol zand zit en dat dat geschuurt heeft ooit zoiets gehoord?

de fabriek zegt dat door het zand tussen mijn bank het leer beschadigd is en er is bij het ophalen een kras opgemaakt door de chauffeur wat moet ik hiermee? ik word beschuldigd van achterstallig onderhoud.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (2)

Via ConsuWijzer kan je advies vragen d.m.v. formulier invullen via deze link:
https://forms.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=11252
Maar lees eerst ook dit van hun even door:
http://www.consuwijzer.nl/Hoe_dien_ik_een_klacht_in?WT.srch=1&WT.mc_id=Algemeen&Klachten%20indienen&WT.seg_1=klacht%20bank&gclid=COiTvturkKsCFUdJ3godLHb57Q
Succes

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kan ConsuWijzer ook bellen staat ook allemaal vermeld op de site.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed leer beschadigt echt niet van een beetje zand. Wij hebben een auto met lederen bekleding. Onze hond springt in en uit met zandpoten. Na twee jaar ziet de achterbank er nog steeds ongeschonden uit.

De kwaliteit van het geleverde leer zal dus ondermaats zijn. De kleurlaag zal zo slecht zijn, dat je al krassen krijgt als je er naar kijkt. Ik zou er echt een expert bij halen die een goed oordeel kan vellen wie hier gelijk heeft.
Ivana
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Seats & Sofa's :lol: