Hoe krijg ik een lekkere frisse geur in mijn kledingkast??

Er hangt alleen maar echt schone kleding in maar het gaat soms gewoon muf ruiken in de kast, wat kan ik daar aan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
10.9K

Het beste antwoord

Ik vind de morgenfris geurbuiltjes van Robijn zo lekker ruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Steenuiltje
12 jaar geleden
Ik ook!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je goede idee.

Andere antwoorden (8)

Lavendelzakjes erin leggen.
Amadea
12 jaar geleden
Mijn oma legde met dat doel, vroeger altijd stukjes Maja zeep in haar kledingkast.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zet een nieuwe doos met waspoeder op de bodem van je kast. Prik wat gaatjes in het deksel en je kast en alle kleding gaat heerlijk ruiken.
Bovendien heb je zo ook altijd een doos waspoeder op voorraad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is nog eens multifunctioneel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Vind deze heel origineel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
inderdaad +
De deuren lang open laten staan en ook de ramen van je slaapkamer. Liefst zodanig dat het lekker doorwaait allemaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geur buideltjes van robijn zijn heerlijk en heel effectief. kun je gewoon in je kast leggen en gaan redelijk lang mee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de action heb je houten geurballetjes te koop!
zijn niet duur, en je hebt niet de kans dat zo'n zakje kapot gaat ofzo in je kast!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kledingkasten kunnen snel muf gaan ruiken. Dit kun je voorkomen door:

1. Kruidnagels in een verse citroen te steken.
2. Deze citroen aan een lint in de kledingkast te hangen.

De kruidnagels voorkomen dat de citroen zal verrotten. Deze verschrompelt alleen en geeft daarbij een frisse geur af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerst alles eruit halen, en de kast grondig reinigen (soppen met soda) daarna kun je de kast vzv geurbuideltjes etc.