Welke tegels zijn momenteel erg in trek voor keukens?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij zijn tegels in de keuken helemaal niet in trek. Voor achter het aanrechtblad heb je tegenwoordig mooie platen, rvs of glas. Er is ook latex wat je nat kan afdoen. Dat hebben wij. Erg mooi. Maar goed ieder zijn meug toch? Succes met de keuken!

Antwoorden (2)

Gladde achterwanden zijn zeker in de mode.
Kijk maar eens op de site.
Prachtige decoraties!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is wel heel apart zeg.
Maar bij een granieten aanrechtblad lijkt me dat niet zo passend.
DiSP
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij graniet horen koeien :)"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk, Bij graniet kunnen heel leuk die strand afbeeldingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja Nelly ook die zijn leuk, bedankt.
Als je bedoelt voor op de wand dan zijn daar geen tegels in de mode maar kale glad gestucte wanden afgewerkt met een verf die afneembaar is.
Voor op de vloer kan tegenwoordig ook hout wat onder hoge druk gelakt is en daardoor slijtvast. Je loopt namelijk nogal wat op en neer tussen wasbak en fornuis. Maar XL tegels zijn ook in. Dan heb ik het over 80 x80 cm of nog groter. Wist je dat er tegels zijn van 3 x 1 m? dan ben je met een kleine keuken meteen klaar. Tegelzetter zijn daar minder blij mee.
Wil je weten waar je die tegels en houten vloer krijgt? mail dan even terug.

Toegevoegd na 15 minuten:
Als je van betonlook houdt...In vele kleuren leverbaar