ik zoek een moderne klok die elk uur slaat. Iemand suggesties?

Liefst niet te groot en ook niet te duur. Weet iemand toevallig een leuke site of winkel waar ze dit soort klokken verkopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
3K

Antwoorden (4)

Onlangs heb ik mijn ogen uitgekeken in deze klokkenzaak in Vogelenzang. En ben er geslaagd! Bezorging door heel NL. Je kunt per mail je wensen en vragen doorgeven. Zeer deskundige eigenaar met liefde voor zijn vak.

http://www.klokkenspeciaalzaak.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent dus opzoek naar een "slingerklok". Als bron heb ik een web winkel met wat Slingerklokken, maar je kan ze ook googlen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tegenwoordig slaan de moderne klokken, niet meer, bij trendhopper zijn leuke klokken te krijgen. Als je een klok vind die niet slaat, is het misschien en idee om het mechanisme uit en oude klok te halen die wel slaat en dan ombouwen in de nieuwe klok. of een oude klok die je misschien nog hebt achter bv boeken te zetten, zodat je m niet ziet, mar wel hoort en tegelijk laten lopen met een moderne klok die wel slaat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt kiezen voor een ultra moderne 'online clock'

http://www.mindfulnessdc.org/mindfulclock.html