dochter haar bed piept heel erg

steeds als ze beweging maakt piept die bed al
wat kan ik er aan doen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

alle schroeven nalopen en aandraaien evt versterking aanbrengen zodat er geen beweging in het bed zit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Zoek uit waar de piep precies zit. Waarschijnlijk is het een metalen bed? Soms kun je schroeven wat vaster of juist losser draaien, of je kunt er een rubbertje tussen schuiven, of een beetje olie. Het piepen is van twee metalen delen die langs elkaar schuiven en dan een piep geven. De kunst is dat schuiven te stoppen, of te verhinderen dat het geluid geeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je geeft hier wel erg weinig informatie maar als het aan de scharnieren ligt kun je het inspuiten met WD 40 (is wel duur maar werkt erg goed))
en anders misschien met naaimachine-olie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt een beetje teflon spray of siliconenspray rondom de schroeven en bevestigingspunten sprayen en dan alles weer goed aandraaien.

Helpt dat nog niet, dan moet je een ander bed kopen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Met dank aan Loenie

http://www.goeievraag.nl/vraag/doe-piepend-bed.141176
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het kan ook zijn dat de vloer erg kraakt n als ze beweegt de vloer gaat kraken. Bijvoorbeeld als je thuis een oude houtenvloer hebt

Als dat zo is, moet je de houtenplanken meer vast zetten

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een nieuw bed kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is misschien een beetje geroest en je kunt er olie aan doen