heeft iemand ideeen om mijn kamer te pimpen?

hé, mijn kamer is echt super kinderachtig enzo en ik zoek dingen om die kamer dus wat te pimpen. suggesties??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
1.4K

Antwoorden (9)

Muren verven.
Kinderachtige dingen weggooien (tip; loop gewoon met een vuilniszak door je kamer, dat is het meest efficiënt).
De IKEA een keer plunderen.
En daarna kun je altijd nog meubels verplaatsen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat had ik ook laatst, je kan ook 1 muur van je kamer een leuk kleurtje geven. Ik heb gifgroen en daar hangen allemaal foto's en schilderijen aan. Aan andere kant van je kamer kun je cd's aan de muur plakken met dubbelzijdig plakband, en dan met de glimmende kant naar je toe. Dat is heel leuk. Je kan ook een paar posters kopen. Of een whiteboard aan je muur hangen en er iets op schrijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
minder felle kleuren maakt het al een stuk volwassener (vind ik). ik weet niet wat je allemaal in je kamer hebt staan maar drukke kussens kun je vervangen door witte kussens bruine lichtblauw beige(rustige kleuren)..
en kaarsen vind ik ook altijd volwassen staan.
ik had eerst een hoogslaper , dat stond erg kinderachtig die heb ik toen veranderd in een laagslaper gelijk een wereld van verschil!
en verder zou ik al die speeltjes knuffeltjes poppen vervangen door foto's van je vrienden (in een mooi fotolijstje) een kapstokje met je sieraden eraan een mooi gedetailleerd kistje of opmaak spulletjes (parfumflesjes, haarlak, krultang/stijltang wel leuk neerzetten!)
planten ! kleed op de vloer! en leuke foto’s of een poster (van new york , popster , bloem wat jij leuk vind maar geen tekenfilmfiguur!! ) aan de muur

tenminste .. ik neem aan dat je een meisje bent?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- ruim eerst je kamer op, en gooi de kinderachtige, en spullen waar je echt nooit wat mee doet weg. (bijv. knuffels.
- kijk of je je meubels nog wel leuk vindt.
- ga naar de IKEA (die is opzich best wel goedkoop) en koop daar de spullen die je nodig hebt, en die niet kinderachtig zijn.
- kies een leuke kleur voor op je muren.
- richt je kamer helemaal opnieuw in.
- hang posters, foto's, spiegels aan je muren. (je kunt natuurlijk ook iets anders doen)

Ik hoop dat je nu een leuke kamer kunt krijgen!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de kringloop en op de rommelmarkt kan je ook vaak leuke dingen vinden voor weinig geld, leuke spiegel of schilderij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
idd. en goed voor het milieu want het word hergebruikt !
alleen wel goed wassen/reinigen want je weet nooit waar het eerst heeft gestaan..
ik vind daar ook altijd leuke vazen , die je niet zo gauw in een andere winkel zou vinden
Neem veel spiegels, altijd leuk ;)
verf je muur een rustige kleur en doe allemaal leuke dingetjes in je kamer met wat fellere kleuren:
neem bijv. witte muur en doe dan wat leuke houten en bijv. roze accessoires in je kamer
Je kan ook iets van een bank kopen, op internet kun je 2e hands zo een leuk bankje kopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er zijn ook hele leuke muurstickers te koop op internet of bij de praxis bijvoorbeeld. Leuke motiefjes, bloemen, een boom, een auto noem maar op :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-schrijf alles op wat je kinderachtig vind
-vervang alles wat op je lijstje staat (verjaardags tip!)
-dan geniet van je kamer :P
suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga na in je kamer wat je kinderachtig vindt en stop dat in een doos en bewaar dat. Dat is leuk voor later! Soms gooi dingen weg waarvan je later spijt hebt.

Je kan idd een muur een likje verf geven en kies dan voor een neutrale kleur die over een paar jaar ook nog mooi is. Tegenwoordig kun je leuke meubeltjes voor weinig bij de xenos en de ikea kopen.

Je kan ook een fotobord zelf maken. Koop een stuk vierkant karton (stevig) steek kruislings een elastiek er doorheen en nu kun je er leuke foto's of andere dingen achter steken. Elke keer wat nieuws!

Heel veel succes met je nieuwe kamer!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is altijd moeilijk om iets te bedenken voor een kamer, dmv de kinderachtige dingen weg te doen en het aanpakken van de muren wil het altijd al een hele verandering worden. Ik weet of niet of je het groots wil aanpakken, maar een rol behang met leuk patroon en daat lijsten van maken doet al een hoop, kijk maar even bij www.interieurbestellen.nl daar hebben ze hele leuke soorten behang succes