heeft iemand ideeen om mijn kamer te pimpen?

hé, mijn kamer is echt super kinderachtig enzo en ik zoek dingen om die kamer dus wat te pimpen. suggesties??

Weet jij het antwoord?

/2500

Muren verven. Kinderachtige dingen weggooien (tip; loop gewoon met een vuilniszak door je kamer, dat is het meest efficiënt). De IKEA een keer plunderen. En daarna kun je altijd nog meubels verplaatsen?

Dat had ik ook laatst, je kan ook 1 muur van je kamer een leuk kleurtje geven. Ik heb gifgroen en daar hangen allemaal foto's en schilderijen aan. Aan andere kant van je kamer kun je cd's aan de muur plakken met dubbelzijdig plakband, en dan met de glimmende kant naar je toe. Dat is heel leuk. Je kan ook een paar posters kopen. Of een whiteboard aan je muur hangen en er iets op schrijven.

Neem veel spiegels, altijd leuk ;) verf je muur een rustige kleur en doe allemaal leuke dingetjes in je kamer met wat fellere kleuren: neem bijv. witte muur en doe dan wat leuke houten en bijv. roze accessoires in je kamer Je kan ook iets van een bank kopen, op internet kun je 2e hands zo een leuk bankje kopen

er zijn ook hele leuke muurstickers te koop op internet of bij de praxis bijvoorbeeld. Leuke motiefjes, bloemen, een boom, een auto noem maar op :)

-schrijf alles op wat je kinderachtig vind -vervang alles wat op je lijstje staat (verjaardags tip!) -dan geniet van je kamer :P suc6

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100