Waar zijn nog die platte borden van het prachtige 'lelietje-van dalen-servies van Action te koop??

Ja, ik zit met een probleem!
Heel lang kon ik nog borden, kopjes e.d. bij kopen bij Action van het mooie lelietje-van-dalen-servies (weet je welke ik bedoel?). Zo leuk en ook sterk, maar ja toch, sneuvelt er wel eens een bord, m.n. de platte borden die we het meeste gebruiken. Nu vind ik nergens meer bij de Actions bij mij in de buurt die platte borden van dat servies, zooooooooo jammer!!!Ben bang dat het eruit gaat:-(......

Dus weet iemand waar het nog wel te koop is?
Het gaat dus alleen om de PLATTE borden.
En NOG mooier zou zijn: weet iemand waar ik het dan nog wel kan kopen, voor mijn part de fabriek zelf!

BVHD!

13 jaar geleden
in: Interieur
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Action hoofdkantoor zit in Zwaagdijk (NH) je kan ze bellen op 0228 56 56 56
Wie weet hebben ze nog bordjes voor je!

Het beste antwoord

Bel het hoofdkantoor van Action, die weten misschien van welke fabriek het servies af komt en anders kunnen zij misschien informeren bij hun winkels of die het nog in voorraad hebben of dat er misschien nog ergens een paar in een magazijn liggen. Het telefoonnummer van het hoofdkantoor van Action kun je gewoon bij KPN opvragen en misschien kun je het ook wel op internet vinden.
En anders kun je toch een (gratis) advertentie plaatsen op bijv. Marktplaats of www.buurtlink.nl? (op die laatste site reageren mensen uit je eigen omgeving).