ik ben op zoek naar iemand die een mooi monster op mijn muur zou kunnen schilderen, waar zou ik die kunnen vinden?

internet, kunstacademie, ik heb al wel wat geprobeerd, maar nog zonder resultaat, en weet niet meer zo goed hoe ik verder moet zoeken. wat is een nieuwe ingang? of kan ik beter op zoek naar een monster sticker?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

Dat kun je zelf !! Of iemand in je omgeving die een beetje handig is met potlood en kwastjes.
Het enige wat je nodig hebt is een goed plaatje van het ontwerp, en een diaprojector die je vast nog wel van iemand kunt lenen, of voor een prikkie op de rommelmarkt kunt scoren.

Je kunt dan het plaatje -gewoon op wit papier geprint - in en diaraampje stoppen, op de muur projecteren, overtrekken met potlood, en dan wordt het eigenlijk een soort 'paint by number'.

Het wordt natuurlijk een ander verhaal als je het echt met heel mooie kleurverlopen in airbrushtechniek ofzo wilt hebben. Dan is het inderdaad de kunst een goede (graffiti)artiest te vinden - en die hebben natuurlijk wel hun prijs. De lokale middelbare school is helemaal geen rare plek om je licht op te steken (vrag desnoods de tekenleraar naar talent onder zijn leerlingen), en die jongens zijn in de regel nog goed betaalbaar. (Denk er om dat het materiaal natuurlijk ook nog zijn prijs heeft).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Misschien een graffiti artiest ?
13 jaar geleden
Www.marktplaats.nl

GEZOCHT
Kunstenaar voor muurschilderij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier vind je 22 pagina's met plaatjes van monsters. Misschien kun je er zelf een van vergroot op je muur aanbrengen.
13 jaar geleden
Mijn vriendin's nicht kan vet mooi muur schilderingen maken. Ze is nu bezig in het speelgoed museum in Best. Misschien kan je dat googelen en wellicht kan ik je aan een telefoonnummer helpen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi, ik heb zelf kunstacademie en zou je kunnen helpen. wat voor een monster wil je? Zo'n Casper buitenaardswezen? Of Hobbes in de aanval? Kan er ook heel gevaarlijk uitzien....
Op mijn dochters kamer hebben we samen ook een muurschildering gemaakt.
Ik hoor graag van je!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook contact met mij opnemen :) groetjes, Mirjam