Waar kan ik vierkante kaarsen kopen?

Mijn vraag, vierkante kaarsen waar te koop en het liefst met een link. Zoek er al een tijd naar, maar ik kan ze niet vinden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
2.7K

Antwoorden (9)

Ik denk dat ze die bij de xenos wel hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de xenos hebben ze heel veel verschillende soorten kaarsen in alle kleuren, maten en vormen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tuincentra en woonwinkels.
Ik zie ze regelmatig hoor.

De prijzen varieren ook, van heel goedkoop tot bijna onbetaalbaar.

http://www.google.nl/images?hl=nl&rlz=1R2GGLL_nlNL357&q=vierkante%20kaarsen&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1579&bih=715
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de action had laatst hele leuke, zowel effen, als met een werkje en ook nog in meer kleuren

prijzen vielen erg mee 1-3 euro geloof ik
13 jaar geleden
In kadowinkels, maar er zijn ook speciale kaarsenwinkels. Verder bij de Bijenkorf en V&D (Amsterdam).

Toegevoegd na 21 minuten:
Vierkante kaarsen - Kaarsen | Maxi Kaarsen .
www.kaarswinkel.nl/kaarsen-maxi-kaarsen/vierkante-kaarsen
Online woonaccessoires kopen op BESLIST.nl ...Woonaccessoires - Set- Vierkante kaars.
www.beslist.nl/products/huis...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meeste tuincentra verkopen veel verschillende soorten kaarsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ikea en xenos en kruidvat heeft af en toe ook kaarsen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In speciale kaarsenwinkels. in Gouda is er een, achter de St. Jan, maar als je niet in de buurt woont heb je daar niks aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
U kunt ze kopen via de volgende link:
http://www.kaarswinkel.nl

Daar hebben ze verscheidene vierjane kaarsen te koop dus wellicht iets voor u?