Hoe kan je een scheurtje in een leren bank repareren.

Ik heb dus een soort winkelhaakje in mijn leren bank in het zitgedeelte.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
6.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een hele fijne avatar!

Het beste antwoord

Daar heb je speciaal soort leerlijm voor. Je 'last' als het ware het leer weer aan elkaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stel je vraag aan een echte meubelmaker en laat het door zo iemand doen. Is iets duurder dan een (simpel?) antwoord hier, maar dan wordt het goed en mooi gedaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door aan de onderkant van de scheur een ander lapje te plakken, met een stevige lijmsoort die hiervoor geschikt is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aan elkaar naaien, het is niet zo mooi maar het werkt wel en het is goedkoop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pak een dun stukje leer dat iet groter is dan de scheur .
Wel ongeveer dezelfde kleur .
Prop die door de scheur .
Pak een pincet trek dan het bovenste stuk leer iets omhoog en doe sterke bv bizon lijm op de onderste laag .
En dan met het pincet of een klein tangetje die scheur weer dichten .