Met een stoomreiniger, ook wel tapijtreiniger genaamd, en vaak te huur (ik heb het zelfs wel eens te huur bij de drogist gezien).
Een vriendin van me doet het elk jaar eens, op een hoogpolige wollen lichte vloerbedekking en met altijd een prachtig resultaat. Het lijkt wel of na een poosje de oude diepe vlekken wel iets terugkomen, maar dat is natuurlijk bij elk materiaal anders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

wees hiermee voorzichtig
de beschermlaag is dan weg , en word toch weer sneller vuil.
dan !! hoe oud is de vloerbedekking,
wat is het onder tapijt,
gaat het alleen om vlekken dan kan dat anders
dus de kosten en het werk dan krijg je niet wat je verwacht