wat doe je aan een piepend bed?

Met bed piept altijd als ik me omdraai,
en ik slaap best wel licht dus word ik er wakker van
wat moet ik doen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
10.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het een houten bed of van metaal?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
metaal

Het beste antwoord

Je kunt een beetje teflon spray of siliconenspray rondom de schroeven en bevestigingspunten sprayen en dan alles weer goed aandraaien.

Helpt dat nog niet, dan moet je een ander bed kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Tja dat probleem hebben veel bedden. Ik heb dat van ons verstevigd met wat extra balken,schroeven en in het midden 2 autosteunen er onder gezet. Resultaat geen gepiep en gekraak meer. ook niet bij intensief "omgedraai"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop een nieuw bed ik heb dat ook maar ik krijg een nieuw bed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad wat verstevigen met balken. En minder de liefde bedrijven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar wie kan tegenwoordig zonder? Haha
ik vrees dat het hopeloos is, ik had ooit een geweldig bed, toen zijn we verhuist en is het uit elkaar geweest en door de verhuizers weer in elkaar gezet: gevolg: gepiep en gekraak
ik heb toen overal van die rubber strips tussen geplakt, alles eindeloos aangedraaid maar het was pas over toen ik in mijn nieuwe bed lag.....
13 jaar geleden
Stilliggen en fastschroeven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wd 40 kopen! Een wonder middel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
schroeven vastdraaien met stukjes fietsband ertussen. Tussen houtranden en spiraal, stukjes fietsband leggen. Onder bed liggend kijkend of de poten ook de grond raken. Bierviltjes eronder leggen zodat alle poten de grond ook raken. Niet tegen muur zetten of er iets tussen duwen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
instabiliteit is de oorzaak ,dus alles goed vast zetten en zorgen dat je bed overal een goed draagvlak heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet wat olie aan de scroeven doen en als je zoals mij een houten bed heb is het meestal een hopeloos geval want hout kraakt en daar kan je niets aan doen als je een slaapprobleem daardoor krijgt zou ik je aanraden om een nieuw bed te kopen