Ik ben op zoek naar kussenhoesjes uit India, ze zijn bewerkt met spiegeltjes kralen pailletten. Wie weet winkel omgeving Amsterdam?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
1K

Het beste antwoord

Op de Rozengracht in Amsterdam kwam ik een paar maanden geleden in een winkeltje waar ze dit soort kussenslopen verkopen. Of ze deze nu nog hebben, dat weet ik niet.

Vlakbij Amsterdam ligt Zaandam, daar zit de winkel Yugaray. Hier verkopen ze Indiase meubelen en ook de kussenslopen waar jij naar op zoek bent.

Toegevoegd na 7 minuten:
Dit is de website van Yugaray.
Ergens halverwege de pagina zie je kussentjes, dan heb je een beetje een idee hoe het eruit ziet, alhoewel ze heel veel verschillende verkopen.
Ze verkopen er ook losse slopen.
http://www.yugaray.nl/zaandam/artikelen.php?cid=105&ShowPage=5
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het eerste wat bij mij opkomt is Xenos.

Dan komen ze waarschijnlijk gewoon uit de fabriek waar kleine kinderen ze in elkaar naaien, maar het zijn kussenhoesjes uit India...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
India, China, Taiwan... Wat is het verschil?
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen verschil, ze hebben allebei een I en een A in de naam en hebben heel erg lekker eten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die letters waren me nog niet opgevallen.
Over het eten heb je zeker gelijk, ik heb er honger van gekregen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb nog wat Japans in de koelkast liggen, er zit alleen geen I in de naam. Jammer...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iapans?
Misschien ook de zwarte markt in Beverwijk?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dikke plus! Daar zijn ze zeker te koop.
Ik ken wel een paar leuke webwinkels die ze verkopen.
www.kleurenuitindia.nl
www.sunnygifts.nl
www.aba-i.nl
Een leuke winkel is Big Buddha,alleen moet je daarvoor wel naar Voorburg,maar mocht je een keer in de buurt zijn dan toch maar het adres.
Big Buddha
Wielemakersslop 8-10
2271 CZ Voorburg
Tel:070 387 12 87
www.bigbuddha.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Christodoulou,Rozengracht 42 is een walhalla op dat gebied
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste antwoord