Ik ben op zoek naar kussenhoesjes uit India, ze zijn bewerkt met spiegeltjes kralen pailletten. Wie weet winkel omgeving Amsterdam?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Op de Rozengracht in Amsterdam kwam ik een paar maanden geleden in een winkeltje waar ze dit soort kussenslopen verkopen. Of ze deze nu nog hebben, dat weet ik niet. Vlakbij Amsterdam ligt Zaandam, daar zit de winkel Yugaray. Hier verkopen ze Indiase meubelen en ook de kussenslopen waar jij naar op zoek bent. Toegevoegd na 7 minuten: Dit is de website van Yugaray. Ergens halverwege de pagina zie je kussentjes, dan heb je een beetje een idee hoe het eruit ziet, alhoewel ze heel veel verschillende verkopen. Ze verkopen er ook losse slopen. http://www.yugaray.nl/zaandam/artikelen.php?cid=105&ShowPage=5

Het eerste wat bij mij opkomt is Xenos. Dan komen ze waarschijnlijk gewoon uit de fabriek waar kleine kinderen ze in elkaar naaien, maar het zijn kussenhoesjes uit India...

Misschien ook de zwarte markt in Beverwijk?

Ik ken wel een paar leuke webwinkels die ze verkopen. www.kleurenuitindia.nl www.sunnygifts.nl www.aba-i.nl Een leuke winkel is Big Buddha,alleen moet je daarvoor wel naar Voorburg,maar mocht je een keer in de buurt zijn dan toch maar het adres. Big Buddha Wielemakersslop 8-10 2271 CZ Voorburg Tel:070 387 12 87 www.bigbuddha.nl

Christodoulou,Rozengracht 42 is een walhalla op dat gebied

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100