Ik heb een keer een kast gezien van stof of van plastic die je zo uit kunt klappen / vouwen. Zodat je snel een tijdelijke kast hebt, waar koop ik die?

Ik weet ook niet meer hoe ze zo'n kast noemde en weet ook niet meer waar ik ze gezien heb. Maar voor mij zijn die op dit moment erg handig.

Toegevoegd na 37 minuten:
En hoe noemen ze die kasten dan? Als ik zeg camping kasten bij de Leenbakker en / of Ikea staan ze me raar aan te kijken :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
2.9K

Het beste antwoord

De Bodo opvouwkast van €30,00 bij Ikea is een handige.
Kijk even op de site.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

In kampeerwinkels zie je wel eens.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De ouderwetse camping kasten zijn opvouwbaar/inklapbaar. Je kunt ze bij iedere campingwinkel kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is het nu nog wat vroeg in het seizoen, maar je zou eens bij Xenos kunnen kijken.
Ik heb ze zelf een aantal jaren geleden bij Ikea gekocht.

Ze waren van een soort linnen kanvas, en omdat de 'planken' met ingenaaid karton verstevigd zijn, kan je ze niet wassen.

Het worden dus wél een beetje stofnesten, als je ze langer achter elkaar gebruikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blokker verkocht ze ook wel eens en misschien maak je bij ikea goede kans

Toegevoegd na 1 minuut:
Of zoek op marktplaats bij campingkast
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er nog niet zo lang geleden 1 gekocht bij leenbakker. Die had ze toen in verschillende maten staan.