Mijn zoontje heeft met pen op het behang getekend is er een mogelijkheid dat ik dit er af krijg?Of toch over verven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
3.5K

Het beste antwoord

Wattenstaafje nat maken met terpentine/aceton en dan voorzichtig deppend de lijn van de inkt volgen.
(Wel voorzichtig doen)
Misschien dat dat helpt.
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Oei...

Informeer morgen eens in de kantoorboekhandel. Volgens mij is er een speciaal gum, half wit/half blauw, waarmee je ook pen kunt verwijderen.

Als het een groot oppervlakte is, dan zal gum niet helpen. Dan wordt het de verfkwast ben ik bang.

Misschien voor in de speelhoek een schoolbord aanschaffen, met krijtjes??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aha...maar de muur bood meer ruimte...
Is het nog gelukt met zo'n speciaal gum?
Is hij oud genoeg om er een mooie tekening van te maken? Zo ja, zou hij dat mogen doen? Misschien dat je het dan een half jaartje kan laten zitten en dan pas verven? Wij hebben dit laten doen door onze kinderen toen we nog een paar maanden moesten wachten met behangen (tijdens de renovatie van ons huis) en ze waren er echt trots op dat hun tekeningen mochten blijven staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leuk!!!
nieuw kleurtje op de muur is toch ook geen gek idee op zijn tijd? als je dan tog een reden hebt voor nieuwe behang :-)
Dat is heel goed van je zoon; wees er maar trots op!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mischien met corrigeerpen die zijn verkrijgbaar bij de bruna