je gaat verhuizen: waar ga je naar toe met je interieurvragen?

vraag je een goede vriendin, laat je je in de winkel adviseren of schakel je een onafhankelijke binnenhuisarchitect in?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

Spannend, verhuizen. Je zult ook veel spullen die je al hebt, meenemen. Jouw spullen, jouw sfeer. Misschien doe je goeie ideetjes op van de interieurprogramma's op tv. En uit woontijdschriften. En uit woonwinkels.

Op papier kun je al in verhouding je kamer tekenen en je grote spullen om die eerst een plekje te geven. De rest vult zich daarna in. Op papier kun je schuiven met je interieur. Wellicht volstaat het met wat kleurige kussens kopen en en paar grote vazen of kaarsen. Zo leuk om daar zelf mee bezig te zijn.

Kijk nu in je huidige woonruimte in ieder geval naar wat NIET meegaat naar je nieuwe woonplek. Opruimen, afvoeren. Dan hoef je dat straks alvast geen plekje meer te geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Natuurlijk naar Jan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat hangt van de smaak van je vriendin EN je budget af
13 jaar geleden
Dat doen mijn man en ik samen zonder buitenstaanders. Gewoon veel tijdschriften bekijken en dan je eigen smaak erop los laten. Dat geeft het meest bevredigde resultaat, zelf doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar niemand..... ik richt mijn huis in zoals ik dat zelf wil en mooi vind!!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb advies gevraagd aan een interieurstylist. Zij is bij me thuis geweest en ziet zodoende al meteen welke stijl je hebt. Ik had veel voorbeelden van internet gehaald die ik erg mooi vond en die heb ik haar laten zien. Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik er wel wat aan gehad heb, maar deze dame had niet veel vermogen om zich in te leven in wat ik mooi vond. Dus mocht je voor deze optie kiezen, zorg dan dat het wel klikt tussen jullie en deze wel een open mind heeft.

En voor de rest: veel op internet surfen, er zijn ontiegelijk veel sites met voorbeelden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je zelf niet het goede inzicht hebt om je interieur in te richten (dat zijn veel mensen) zoek dan iemand die het wel heeft, misschien een vriendin, of schakel een bedrijfje in.
Ik werk dagelijks met mensen die in mijn winkeltje komen die hun interieur in moeten richten, en ik merk hoe moeilijk sommige mensen dat vinden.
Je bent er dan wel iets meer geld aan kwijt, maar je hoeft niet te twijfelen.
Als je in het oosten van het land woont heb ik misschien wel wat goede contacten voor je. Stuur me maar een p.b. dan geef ik ze.