Weet iemand of/waar deze stoel te krijgen is? (Zie filmpje)

http://www.dumpert.nl/mediabase/1218421/d1994a89/transformer_stoel.html

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (3)

lijkt mij nep.
en anders misschien een prototype.
dan nog de vraag of hij stevig genoeg is om daadwerkelijk op te zitten.

Als hij echt zou bestaan, dan hadden we daar allang meer over geweten, en zou er ook meer aandacht besteed zijn aan deze stoel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zou dit nep zijn? Gewoon scharniertjes, het feit dat het niet stevig genoeg zal zijn blijft wel. Toch een min voor het meteen zeggen van nep.
Ik heb een tafel gehad, die je zo kon opvouwen, nog slimmer zelfs dan deze stoel. Dat je hem in NL niet zoet, komt waarschijnlijk omdat IKEA niet veel in het ontwerp zag, omdat er veel arbeid nodig was om zo'n stoel te maken. Slim ontwerp van die man, zulk soort dingen ontstaan alleen in landen waar het ambacht goed is ontwikkeld, maar waar de lonen laag zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja leuk!Ik had zoiets ook gezien bij "Het beste idee idee van Nederland",maar dan van karton.Geen idee of deze ook in productie is of nog wordt genomen.Ik heb dus geen echt antwoord op je vraag,maar het is wel leuk om eens op www.fluxchairs.com te kijken.Douwe Jacobs heeft een te gekke,volledig op te vouwen,designstoel ontworpen die in ieder geval wel te koop is.Voor een aanzienlijk bedrag ben ik bang.