Hoe kan je de wc-bril warm houden?

ik vindt het niet aangenaam als de wc-bril s nachts als ik lekker warm uit bed stap,koud aanvoelt.
is er een oplossing hiervoor? bv een stoffen bekleding voor de bril.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
11K

Antwoorden (15)

Leg er een paar kruikenzakken op.
Niet vergeten ze op tijd weg te halen ;)"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt je pyjamabroek aanhouden als je gaat zitten.
13 jaar geleden
De zelfde techniek die ook word gebruikt bij vloerverwarming maar dan door je wcbril
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies dacht ik ook aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
komt-ie er nooit meer af..
knip een oude handdoek in een "hoefijzervorm" en leg die er als kleedje op voor 's nachts

Toegevoegd na 4 minuten:
ik dacht dat ze ooit te koop waren als "bont-uitvoering" (getsie). Ik denk nu dat een stukje antislipmat lekkerder zit en beter blijft liggen
13 jaar geleden
Koop een houten wc-bril. Deze voelen minder koud aan.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ heb ik ook en ben er zeer tevreden over
Kimath
13 jaar geleden
goeie tip, je merkt echt het verschil.
Je kan eerst je echtgenoot uit bed jagen om even op de wc te gaan zitten... dan is hij voorgewarmd.
13 jaar geleden
Het is een beetje omslachtig, en niet erg milieuvriendelijk, maar je kunt er een elektrische deken op draperen.
13 jaar geleden
blijf er gewoon opzitten tijdens je slaap
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of een stoffen bekleding voor de bil
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die moet je regelmatig wassen, die zal namelijk vrij snel vies worden.
of laat de cv de hele nacht branden in de badkamer (kost je wel wat en is niet goed voor je portemonnee maar dan is ie in ieder geval niet koud!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
velen van jullie kunnen niet meedoen met het beste idee van nederland
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klopt, jij wel misschien?>
Doe s'nachts de grootste pamper aan die je kunt vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop zo'n warm hoesje voor je bril. Is wasbaar.

Toegevoegd na 51 minuten:
zie bron
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even voordat je gaat plassen met je billen boven de dekens gaan liggen dan zijn die niet zo warm en lijkt de wc bril niet zo koud.
Wat ikzelf meestal doe is; wachten tot mijn vrouw gaat (4 x per nacht) en daarna ga ik lekker warm en ben dan toch ook wakker ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of NIET op het toilet gaan zitten?!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door er enige tijd op te blijven zitten.