hoe kan ik zorgen dat mijn dekbed netjes in de hoes blijft zitten en niet naar onderen glijdt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
10.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het bij sommige dekbedden en hoezen wel, en sommige niet. Het is ook de combi van materiaal en dikte van het dekbed. Maar ik ben benieuwd naar de ultieme oplossing.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat dekbed schuift bij altijd naar boven in de hoes!

Het beste antwoord

Daar heb je speciale dekbedbretels voor, ik heb ze gekocht bij Leen Bakker

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik gebruik ze ergens anders voor dus ik kan je de ervaring in een dekbed niet vertellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hee mijn minnaar is ook weer wakker, goedemorgen!

Andere antwoorden (5)

De punten van je dekbed stevig in de hoeken duwen van je hoes, als hij stevig zit komt hij eigenlijk niet meer los. ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dekbedovertrekhulp Willem is een handig, klein en compact hulpmiddel om uw dekbedovertrek snel en makkelijk over uw dekbed heen te trekken. U kunt het zien als een extra paar handen, die u helpen bij het opmaken van uw bed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naai klittenband in de dekbedhoes en op het dekbed.
2 a 3 punten bovenaan.
Let op: geen klittenband met plakstrip maar die je moet naaien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik had in de hoek van het dekbed een klein touwtje genaaid en in de hoek van de hoes ook, strikje erin en klaar. Ik was begonnen met drukkers, werkt ook maar dat vonden we zo "hard"

Toegevoegd na 41 seconden:
in de binnenkant van de hoes natuurlijk
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Slim idee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik herinner me dat we bij mijn ouders drukkers hadden, die goed werken, maar wel hard zijn. Een touwtje is inderdaad een heel slimme vervanging, effectief en niet irritant. +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed idee, ga ik ook uitproberen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een goed idee!+
amigo
13 jaar geleden
dank,
als touwtjes gebruikt ik trouwens vaak oude veters
Twee grote knopen (van een jas bijv.) Op de hoeken van donsdek naaien en in elke hoes in de hoeken lusjes naaien!