wie kan mij vertellen waar ik terecht kan voor een hypotheek met een bkr notering

Toegevoegd na 2 uur:
al mijn schulden zijn inmiddels ingelost

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

dat zul je moeten laten uittellen door een bank of adviseur
het ligt er veel aan hoeveel je bestaande schuld is en misschien kun je die meenemen met je hypotheek

Toegevoegd na 2 uur:
als je schulden zijn ingelost dan heb je geen negatieve bkr notering mits de instantie waar je een schuld had dit niet heeft doorgegeven aan het bkr .Je kunt dit opvragen bij het BKR en alsnog het bedrijf waar je schuld had dit door te laten geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Je zou eens contact kunnen opnemen met de volgende instantie:

http://www.hypotheekmetbkr.nl/index.php

Of google eens met de woorden hypotheek met bkr,er zijn vele sites die informatie geven over het verkrijgen van een hypotheek met een bkr notering.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1. Probeer zicht te krijgen wanneer jouw BKR notering afloopt.
2. Sluit daarna pas de hypotheek af
OF
3. Maak goede afspraken met de hypotheekbank dat als je BKR notering afloopt jouw premie omlaag gaat.
Want de bottom line is dat je extra moet betalen omdat je een hoger risico bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij kan je altijd bij een tussenpersoon, bank of hypotheekbemiddelaar terecht voor een adviesgesprek over een hypotheek. Door de lening die je al hebt staan zal je een stuk minder mogelijkheden hebben voor een hypotheek, maar het is wel mogelijk (afhankelijk van de hoogte van je lening bij BKR).