Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik verdien momenteel 1900 netto per maand waarvan 200 ORT, kan ik hiermee een woonboot financieren?

Ik heb ook een vast contract en mijn loon word elk jaar hoger ( periodiek ) ik verdien dus eigenlijk standaard 1700 netto en krijg fdaar dus 200 Onregelmatigheidstoeslag op.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat ligt toch echt aan de prijs van de woonboot....

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

In principe kan je als je een vast inkomen hebt een hypoyheek aanvragen. In jouw vraag ontbreken nogal wat gegevens om er daadwerkelijk een passend antwoord op te geven:

o.a.:
prijs woonboot?
lokatie?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maakt de locatie nog uit als je de prijs al weet?
Zoals hiervoor al wordt gezegd dat hangt van de prijs van de woonboot af. Maar je kunt het heel eenvoudig navragen bij bv. de Rabobank, ING en ook zelfs berekenen. Kijk bv. eens op de site van de ABN AMRO.
Er zullen veel banken zijn die een woonboot niet financieren. Er zijn meer (en andere) risico's dan bij een woonhuis dus waarschijnlijk betaal dan je dan een hogere hypotheekrente.
(Lees meer...)
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding