waar kan ik terecht voor hulp ivm twee hypotheken

Ik raak mijn ene huis maar niet kwijt en zie de bodem van de pot al ...??? Help
Mt vr gr Gien

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ga eens met je hypotheek verstrekker praten, of dat tijdelijk verhuren een goede optie is. Als het t.z.t. namelijk op een gedwonge verkoop aan zal komen dan is de hypotheekverstrekker hier vaak ook niet bij gebaad. De executiewaarde van de woning ligt vaak veel lager dan de hypotheek...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Tsja, ik kan natuurlijk niet zien wat je al geprobeerd hebt. Ik zou als ik jou was in ieder geval eens met de bank praten waar je de hypotheek op je 1e huis hebt lopen, zodat je misschien wat financiele ruimte kan krijgen (een overbruggingskrediet).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hm.. Dat is heel vervelend.

Ik zo zowieso met je bank gaan praten. Ze kunnen in samenwerking met de overheid wellicht een uitstelling van betaling opzetten met je. Het is zowieso in het belang van de bank dat dit opgelost wordt, want een niet verkocht huis en een niet betalende eigenaar is voor hun ook niet leuk.

Als je lid bent van eigen huis: Ze hebben een hulplijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
verhuur tijdelijk je huis die te koop staat..