Is er een site waar je een eigendomsakte kunt opvragen in belgie?

In Nederland kun je eigendomsaktes downloaden en aankopen via Kadaster website. Weet iemand of dit ook met België kan? En zojaa waar vind ik die?

3 weken geleden
ronron1212
3 weken geleden
Plaats van registratie Een verkoopsovereenkomst (compromis) moet worden geregistreerd op het kantoor Rechtszekerheid dat bevoegd is voor de plaats waar het goed ligt. De akten van notarissen worden geregistreerd op het kantoor Rechtszekerheid van hun standplaats. Meer informatie vindt u op de site van de FOD Financiën.

Antwoorden (1)

Ja die site is er. Je hebt zo te zien wel een Belgische bankrekening nodig.
Er is ook een optie voor aanvraag op papuer.
3 weken geleden