Wat zijn goeie sites van woningcorporaties in Noord-Holland of eentje die alles verzameld?

Wat zijn goeie sites van woningcorporaties in Noord-Holland of eentje die alles verzameld? Ik wil namelijk mezelf inschrijven bij de woningcorporaties in Noord-Holland maar zelf woon ik nog bij mijn ouders in Zuid-Holland.

Het liefst wil ik mezelf inschrijven bij eentje die over heel veel verschillende woningcorporaties over heel Noord Holland de huizen verzameld en op hun site zet. Bij zo eentje ben ik nu in Zuid-Holland ook ingeschreven.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (2)

Op https://www.woningcorporaties.nl/noord-holland vind je alle woningcorporaties van Noord Holland bij elkaar. Volgens mij is er geen overkoelende site met al het aanbod.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Voor een sociale huurwoning in Noord Holland kun je je het beste inschrijven bij Woningnet:
https://www.woningnet.nl/
Het woningaanbod vind je onder Stadsregio Amsterdam. Inschrijven bij een woningcorporatie kan niet meer.
Alle woningcorporaties bieden hun woningen aan via Woningnet.
Toegevoegd op 29 maart 2018 14:21: tekst