Wat bepaalt van tevoren of een nieuwbouwproject succesvol wordt?

Hoe berekenen projectontwikkelaars de toekomstige kansen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

De opbouw van de bevolking . Dus villa's of luxe appartementen bouwen in de buurt waar veel verdiend wordt ( rond de grote steden ) of daar waar het luxe wonen is dat de senioren markt . Bouw geen dure woningen waar de industrie op in storten staat . Daar trekken mensen juist weg dus is er minder vraag . Ieder nieuwbouw project ( op moment ) in omgeving Adam is gegarandeerd kassa . Tja in oost Groningen loopt het leeg en dalen de gemiddelde inkomsten van de bevolking ja vraag bepaalt prijs . Het is de locatie . De stand van de huidige economie ( in die regio ) en natuurlijk de algemene trend in de economie . De rente laag en goede vooruitzichten met een goede baan ja dan durf je wel . Maar pas op landelijke trends zeggen niet alles over de locale situatie . Een villa wijk naast een A C is ook een nogo . Locale politici spelen hier in vaak een rol ( niet officieel ) . Dus onroerend goed en politici houden elkaar zeg de hand vast .