Moet je als verhuurder de intercom installatie betalen?

Mijn nieuwe huurder, een paramedisch bedrijf, wil graag dat ik een intercom-deuropener laat installeren zodat ze tijdens de behandeling niet de praktijkkamer uit hoeft. Moet ik dit als verhuurder bekostigen? Zij is de enige die de intercom gebruikt.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Nee, dit is een keuze van de huurder. Hij/zij moet daar zelf voor zorgen. Daarbij komt ook nog eens, dat als de verhuurder dit regelt , hij ook op moet draven bij storing(en).