woningruil hoe gaat het in zijn werk,huuropzeging ongedaan maken?

Hallo

vanwege gezondsheidsproblemen hebben wij besloten woningruil te gaan doen.
nu hebben wij een geschikte woning gevonden en iemand die graag wil ruilen met ons.
de woningen zitten ondergebracht bij dezelfde woningbouw.
nu vroegen wij ons af of iemand hier wet hoe een woningruil in zijn werk gaat?

nu is het zo dat de jongen waar we mee willen ruilen,in de eerste instantie de huur opgezegd had.hij heeft nu een verzoek tot anuleren ingediend.hoe zit het precies,als je huur opgezegt hebt kan je dat dan ongedaan maken omdat je een woningruil kan doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (1)

De ruil zal altijd met medeweten en boedkeuring van de verhuurder moeten gaan. Dus in alle openheid kan het niet misgaan. Als de jongen de huur al opgezegd heeft en dit niet meer terugbte draaien is kan altijd aan de verhuurder gevraagd worden om te mogen verhuiEn en je eigen huis leeg op te leveren. Ga niet ruilen zonder de verhuurder in te lichten want daar komt narigheid van.

Succes